in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Bij toeval via Groupon gebowld en gegeten. Vanwege de lage prijs hadden we ook lage verwachtingen. Voor eten helemaal onterecht. Bij de deal krijg je een hoofdgerecht naar keuze. Het viel dus heel erg mee dat je ook verse groenten (dus niet uit potje of zuur!) de saladebar en lekkere patat friet erbij kreeg.
    Maar de grote verrassing was het eten zelf. De kipspies was licht gekruid en heel mooi mals gegaard. De kalkoen medaillon, varkens haas, idem. Gewoon perfect bereid door de kok. Vis was helemaal te gekke kwaliteit. De versheid proefde je helemaal goed. Geen overheersende saus bij de slibtong, kabeljauw met paling, visstoofpotje, snoekbaars en zalm. Allemaal op kwaliteits niveau van 40-50 euro per persoon. En kijk maar op de site wat we er werkelijk voor betaald hebben. Ik voelde me gewoon schuldig. Maar vet compliment aan de kok die er hart en ziel in heeft gegooid.