in Kaatsheuvel

Kindvriendelijke restaurant, 750 meter van de Efteling.

1. Nicolette Vonk

Afgelopen donderdag voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij bistro de Leckernij! Wat ik ervan heb meegekregen is dat het de ene dag heel rustig blijkt te zijn en de andere dag ontzettend druk. De bediening beaamde dat ze haast nooit weten hoe druk het gaat worden als er geen reserveringen zijn. Lastig, maar vrij weinig aan te doen lijkt mij. Daarom zorgen wij er voor dat we altijd reserveren. Makkelijk voor jezelf, maar ook voor het restaurant waar je gaat eten.

Als het druk is snappen wij dat de bediening geen tijd heeft voor een praatje of extra aandacht, vooral als ze alleen staan, maar als ze er tijd voor hebben doen ze dit echt wel hier.

Ik vind het eten er prima en in de bediening lopen erg aardige, vlotte meiden. Niet allen even geschikt voor wellicht de horeca, maar ze doen wel hun best. Mensen willen tegenwoordig snel snel eten. Ik vind dat je dan niet uit eten moet gaan of vantevoren aangeven dat je weinig tijd hebt. Het personeel kan hier dan op inspringen. Wat is tegenwoordig lang? 2 uur dineren, lang? Heerlijk toch.

Ik vind bistro de Leckernij een dikke pluim verdienen, over hoe ze het allemaal doen. Ga zo door!

Prijs/kwaliteit is prima!