1. Zojuist terug van 'uit eten gaan' bij Jan Patat in Lochem. Kwam binnen en heb twee schnitzelmenu's en één koffie en één thee besteld.

Sorry maar we vonden het nog slechter dan slecht allemaal. De koffie was koud maar werd netjes door de medewerkster geruild met de vermelding dat er vandaag nog niet véél koffie verkocht was. De schnitzel was muf, niet lekker en er zaten twee grote harde stukken in (zeen of bot of vet?). Echt voor een mens niet te eten bah... I.p.v. friet hebben we ras patat besteld. Er werd duidelijk verteld dit kost extra geld maar het minimale beetje raspatat wat we kregen daar word je echt niet vrolijk van! Kortom, om hier te eten was echt niet fijn en dan moet ik helaas ook nog melden dat het zitgedeelte erg koud en 'tochtig' was.
    Jan Patat de zaak is mooi geworden maar voor ons voorlopig toch maar even niet!

Tip: als er mensen bij jullie aan het eten zijn kom dan eens vragen of alles naar tevredenheid is!!!

1,6