1. Waardeloos is het woord dat het eerst te binnen schiet, maar dekt allerminst de lading. We maakten gebruik van de 3-gangendeal, maar de ober leek dit al voor ons besloten te hebben. We kregen onze eerste drankjes en het personeel was zichtbaar geïrriteerd toen wij deze drankjes nog niet op hadden toen ze eindelijk besloten om onze bestelling af te nemen. Toen we eindelijk hadden besteld, kon onze eerste wachtsessie beginnen, dit begrepen we natuurlijk volledig aangezien het totaal niet druk was.

Het voorgerecht was overigens prima te eten, geen klachten. Vol enthousiasme keken we uit naar het hoofdgerecht, dit enthousiasme verviel overigens snel. Het heeft twee hele uren gekost voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Wachtsessie twee was allesbehalve plezant, want ook in dit tijdvak meende een ober voor ons te kunnen nadenken door half dwangmatig te zeggen "drie bier en een wijn?" terwijl wij al zo ons best deden om niet te snel te veel te drinken. Dit omdat mensen laten wachten en drank te laten bestellen duidelijk onderdeel is van de formule van deze tent.

Hoofdgerecht: steak: zozo, burger: mwa, patat: ronduit slecht. Wij hadden onze haast al eerder aangekaart bij het personeel en daarom afgesproken dat het nagerecht 15 minuten na het hoofdgerecht geserveerd zou worden, dit duurde 20 minuten. Gekeken naar de belachelijke tijdsduur voordat we onze eerste twee gangen hadden, hadden wij hierover niets te klagen. Het nagerecht was overigens goed, wederom geen klachten.

De stemming was van pH=2 door het nagerecht toch weer bijna naar het neutrale niveau getild. Echter, bij het verzoek om apart te betalen ging het wederom mis. Dit was alleen mogelijk met een friends card! Aangezien de mogelijkheid dat wij ooit vrienden gingen worden met dit café of het personeel nihil was, konden wij niet genieten van dit beetje extra service.

Als tip wil ik meegeven: laat mensen zelf denken en beslissen, dat kunnen ze doorgaans best goed, al zou ik ze na het lezen van deze recensie aan willen raden om ergens anders te gaan. Bonustip: vraag geld voor ieder wc-bezoek, je gasten zitten immers al binnen te wachten en alcohol te consumeren om de tijd te verdrijven en kunnen niet zonder betalen weg! Als laatste: het volume van de muziek is goed, op deze manier kunnen de gasten elkaar minder goed verstaan op het moment dat er geklaagd wordt.