1. Vandaag het aangeboden ontbijt gehad naar aanleiding van de grote teleurstelling van 5 november jl. zoals hieronder beschreven

Vandaag dus vriendelijk onthaald.
    Lekker vers bakje cappuccino.
    Het ontbijt zag er goed en smakelijk uit, zoals het dan ook smaakte.
    Vers brood, lekker eitje en verse vleeswaren.
    Al met al na een eerste teleurstelling was er vandaag zeker niets mis mee.

Bij deze willen wij Alexandra bedanken voor het aangeboden ontbijt.
    Veel succes verder met Clooney's.

Vorige recensies van jantje1972

• Grote Teleurstelling.

Vandaag 5 november hier om 9.30 gaan ontbijten. We waren daar als enigste ? Personeel was nog druk doende om de zaak proper te krijgen van het feest van de afgelopen nacht. We bestelde 2 Cappucino en 2 ontbijtjes. De Cappucino was zuur de melk van vrijdag avond zat nog in het reservoir. Slechte zaak als je in de ochtend een ontbijt serveert. Toen kwam het mandje met brood Croissants vers afgebakken broodjes vers Wit en bruin brood van de dag ervoor. Zeg het gewoon dat het oud is of zorg voor vers brood bij het ontbijt. De Cappucino werdt vervangen door een goed bakje. Weinig coulance
    Voor mij geen Clooney's meer, wat een aanfluiting.

Aanvulling recensent (via redactie Eet.nu):

Teleurstelling Opgelost!!
    Zoals in onze recensie te lezen waren wij niet blij bij Clooney Zoetermeer. Vandaag is er door de Bedrijfsleiding contact met mij opgenomen over mijn recensie.
    Men was niet blij dit te horen en doet de zaak geen goede naam aan. De gebreken van het ontbijt heb ik uitvoerig besproken en ik ik hoop dat zij daar lering uit trekken, denk het wel want er wordt serieus met mijn klacht omgegaan.
    Ik had gezegd dat men mij hier niet meer terug zou zien, maar na ons gesprek aan de telefoon en een coulance naar ons toe, gaan we het toch nog een keer proberen een ontbijt bij Clooney te Zoetermeer.
    Ik wil bij deze Clooney bedanken voor hun snelle reactie op mijn schrijven en laten we hopen dat het misgaan van ons ontbijt bij deze ene keer beperkt blijft.
    Als ik het ontbijt bij jullie gedaan heb binnenkort, zal ik mijn recensie hier zeker weer schrijven.

Nogmaals dank en succes verder,
    Harderwijker

4,5