1. Tegenvallend 1e bezoek. Interieur en servies zijn stijlvol en beloven enige klasse, hetgeen later met het eten tegenvalt. De gemengde salade is prima. Uiensoep: matig van smaak, wel voldoende ui, die alleen gekookt is (niet gebakken) , geen kaas/croutons en erg zout. Tong in gorgonzolasaus: duurste hoofdgerecht, 2 kleine mootjes tong geheel bedolven onder de saus, het leek wel een gebonden soep. Het werd geserveerd op een koud bord, waardoor het ook al direct lauw was. De milde smaak van de tong verdronk geheel in de saus. Toen we zeiden dat er wel heel veel saus was, die ook de smaak geheel overheerste, werd gezegd dat er klanten waren die om meer saus gevraagd hadden. Onze suggestie om de saus apart in een kom te serveren leek niet echt opgepakt te worden. Vriendelijke bediening, maar weinig kennis van zaken. Ook moesten we lang op het eten wachten, terwijl we na 30 minuten de enige gasten in het restaurant waren. Het leek er op dat de afhaal en bezorgpizza's voor gingen. Jammer, lijkt een zaak met meer potentie dan er nu uit lijkt te komen.

5,3