1. Vandaag de tapas met vis gegeten, was erg lekker moet ik zeggen. Ze hadden verschillende tapas op een nieuwe kaart, die gaan we natuurlijk ook de volgende keer uitproberen.

Vorige recensies van pieter200

• Een dag naar Maastricht geweest. In de ochtend hier heerlijk ontbijt gehad, toen maar gaan winkelen en in de avond voordat we naar het concert gingen van Rieu heerlijk gegeten met 10 personen. Zeer vriendelijke bediening en het eten was erg goed en lekker. De service was goed, zeker een aanrader om met Rieu te gaan eten.

• Afgelopen zaterdag met een groep naar Maastricht geweest, zeer gezellige stad. We zijn bij Amadeus eerst gaan ontbijten, was een super lekker ontbijt en in de ochtend hebben ze een actie alle koffie voor 1 euro. Toen maar gaan winkelen en in de avond gaan eten, het menu van de chef is echt een aanrader, ik snap niet hoe ze het doen voor deze prijs. De bediening was erg vriendelijk, we kregen vooraf nog een hapje van de zaak.

Echt een aanrader en een super locatie.

• Zaterdag een heerlijk dagje maastricht, hier weer geweest. Het was erg druk in de stad. We hebben in de ochtend heerlijk ontbijt gehad en daarna de stad in geweest. In de avond hebben we hier heerlijk gegeten, het zuurvlees is een echte aanrader. De weekschotel was ook verrukkelijk. Ben hier nu 2 keer gaan eten, echt een aanrader.

• Vorige week donderdag in de avond gaan eten. We bestelde het menu voor nog geen 20 euro. We pakten ieder een ander voorgerecht en hoofdgerecht en dessert. Het was zeer lekker en ook genoeg. Er stond zelfs een kok achter de bar mee te helpen omdat het erg druk was. Het is zeker een aanrader om hier te eten. Tot de volgende keer weer.