Op dit adres zit nu: Yamas

1. J.C. van Zenderen

Eten goed. Vriendenclub van 8 mensen. 7 personen kregen tegelijkertijd hun maaltijd. 1 persoon moest wachten op haar maaltijd. Zeer slordige behandeling. Onze vriendenclub zal deze zaak NIET meer bezoeken.

1. Team Alexandros:Ze hebben inderdaad gelijk 1 persoon moest wachten op een maaltijd omdat ze 50 procent van een maaltijd veranderd hadden en omdat het zo druk was heeft de kok eroverheen gekeken achteraf heb ik nog een keer een extra korting gegeven op de korting waar ze mee gereseveerd hadden maar dat was ook niet goed,deze man was zeer aangeschoten ik als gastheer had hem eigenlijk moeten weigeren maar omdat hij met een groep was hebben we het toch geacepteerd ,we hebben nog geprobeerd om het goed te maken maar hij was zo onbeschoft wat bevestigd werd door zijn tafelgenoten en andere gasten in het restaurant en daar komt nog bij dat hij niet in het bijzijn van het personeel maar wat onze zeer vaste klantenkring wel bevestigd hebben is dat hij ons allemaal vuile varkens heeft genoemd!!!! bij deze u bent nooit meer welkom bij ons.m.v.g. .Alexandros