1. Angelique

Super lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.

1. Beste Angelique,
    Heel erg bedankt voor je recensie. Echter, bij de service staat een 3, terwijl je aangeeft dat de bediening zeer vriendelijk is. Kan het kloppen dat hier iets fout is gegaan? Of was er wat anders aan de hand! We horen het graag!
    Baruch

2. Beste Angelique,

Ons viel eveneens op dat het cijfer niet overeenkomt met de tekst. Om misverstanden te voorkomen hebben we het cijfer voorlopig verborgen.

We horen graag van je welk cijfer je de service wilt geven, dan passen we dit zo spoedig mogelijk voor je aan!

Chris
    Redactie Eet.nu

3. Ik vond alles super waarschijnlijk is er iets fout gegaan. Kunt u het aanpassen?
    Vriendelijk bedankt.

Met vriendelijke groet
    Angelique

4. Goedemorgen Angelique,

Bedankt voor je reactie. Uiteraard is het geen enkel probleem om de cijfers voor je aan te passen. Hopelijk is de recensie en zijn de bijbehorende cijfers nu zo in orde voor jou?

Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website en ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Janita
    Redactie Eet.nu

5. Helemaal top! Dank je wel en tot snel.