Op dit adres zit nu: Eros

1. Ik doe het niet graag, maar dit restaurant is de eerste die op ALLE vlakken een dikke dikke 1 scoort. Dat ze zo'n tent toelaten om eten te serveren.

We kwamen 18:50 binnen, 19:30 kregen we onze drankjes en menukaart. 20:00 werd de bestelling opgenomen en 20:45 kwam eerste voorgerecht. We hebben dus ruim 2 uur moeten wachten op een bord tzatziki en mandje brood. 21:15 kwam ons 'voorgerecht'. Zaak zat zo goed als vol met maar 1 ober?? Die deed de drankjes, eten brengen, bestellingen opnemen...
    Medium biefstuk die alles behalve medium was, slappe salade, papperig rijst... en het allermooiste... een rubberen ringetje of een afsluitdop in mijn salade! Ik had eerst het idee dat he om een gesneden olijf ging, maar al snel hadden mijn tanden in de gaten dat het om een rubber dopje ging. Hiermee geconfronteerd, maar ze reageren heel laks, ze gingen brainstormen van wat het dopje kon zijn in plaats te verontschuldigen. Ik heb nagerecht overgeslagen, ondanks het in arrangement zat. Ook nog brutaal volle bedrag willen berekenen. Uiteindelijk alleen hoofdgerecht en drankje betaald en boos weggelopen.

Dit is het aller slechtste restaurant dat ik heb bezocht. Wil je geen verpestte avond, ga dan zeker niet hierheen. Enige pluspunt, vrolijk muziek op achtergrond en daar is ook alles mee gezegd.

Zie foto voor bewijsmateriaal.