1. Ronduit slecht. Na ruim een kwartier wachten aan een rommelig tafeltje met daarop een kaart waaraan je vingers bleven plakken kwam er eindelijk iemand om de bestelling op te nemen. Alle light producten waren uitverkocht. Dus maar besloten om een ander drankje te nemen met een tomatensoep. De tomatensoep kostte 4 euro per stuk, dus daar hadden wij wel een bepaalde verwachting van. Na een half uur kwam eindelijk de lang verwachte soep en het zag er op het eerste gezicht goed uit. Het werd geserveerd in een leuk klein pannetje met wat stokbrood en boter. Maar wat schetste onze verbazing toen wij het deksel van het pannetje namen? Er was gewoon een blik Unox soep ingemikt! Die ook nog eens lauw was. Uiteindelijk na een pittige discussie met een medewerkster (de baas was niet aanwezig?) werd de soep teruggenomen en van de rekening geschrapt. Kortom: Lang wachten en een slechte service en vooral nooit meer naar toe gaan!.