1. Wij hadden friet en broodjes en een blikje fanta besteld, na anderhalf uur wachten hebben we uiteindelijk de zaak gebeld, waar de eigenaar na wat smoesjes de koerier zou verwittigen dat wij zaten te wachten, dat zou "7 minuten duren". Na een kwartier kwam het eten eindelijk aan, en kwam het volgens de koerier doordat het adres en telefoonnummer onleesbaar was door vetvlekken op het papier. Op ons verzoek om compensatie te leveren kon de koerier niks doen omdat dat niet mocht van de baas. Toen wij het eten uitpakten, merkten we dat de friet taai en koud was, er geen drinken was en 1 broodje er niet bij zat. De koerier gebeld (die niet wist dat zijn nummer online stond) en die weigerde compensatie te leveren of het bestelde eten alsnog te brengen. Deze mensen weten totaal niet hoe het is om met klanten om te gaan, zijn onbeleefd en zeker niet verantwoordelijk. Bestellen op eigen risico, maar zeker af te raden!