1. Zeer slechte ervaring. Ik was er met een groep. Lunch en avondeten waren gereserveerd. Lunch was een grote chaos. Personeel liep wat te drentelen, maar deed weinig. Leken het werk voor het eerst te doen en waren duidelijk ongeschikt. Ze deden ruim een uur over het uitserveren van een eenvoudig broodje per persoon met maar vier keuzes. Tja.
    Het avondeten was goed, maar niets bijzonders. Hoewel, soep met stukjes tomaat in een waterglaasje, zonder lepel? Heb voor het eerst soep met een vork gegeten. Echter wel weer ruim een uur later eten dan afgesproken. We hebben het hier over een menu met iets van vijf keuzes. En dan zo traag? Er zijn heel wat leuke eetcafeetjes in Utrecht waar je goedkoper, veel beter en vooral ook een stuk plezieriger kunt eten dan bij Stairway. Hier kom ik nooit meer!!

2,3