Op dit adres zit nu: Cannibale Royale

1. Ik heb heerlijk gegeten. Aardige, kundige bediening ook en hele lekkere wijn. Zeer goede kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Heel gek en jammer vind ik het dat de groentegerechten op een speciale kaart staan, een menukaart die je alleen onder ogen krijgt als je speciaal vraagt om vegetarische gerechten. Op de hoofdkaart staat alleen vlees en vis. Het lijkt een soort ontmoedigingsbeleid om geen groenten te eten, terwijl het vegetarische voorgerecht - pastinaak met room en truffel - het goddelijkste was van alle gangen die ik gegeten heb, lekkerder nog dan mijn hoofdgerecht met kabeljauw en pancetta...

Dus mijn tip aan Bistro Noord: doe niet zo ouderwets en zet die vegetarische gerechten gewoon op de hoofdkaart. Jullie hebben prachtige groentegerechten, en het is toch niet meer van deze tijd dat je daar speciaal naar moet vragen!?!?

1. U heeft helemaal gelijk! We gaan het z.s.m. veranderen.