in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Op uitnodiging van vrienden hier 15-01-2017 gegeten. Wij kenden het restaurant nog niet, maar de eerste kennismaking is zeer positief verlopen!

Prima 'decor', gezellige sfeer, vriendelijke, ongedwongen bediening. Even wennen dat je de doppen van de pinda's op de grond mag gooien (nooit eerder meegemaakt bij een restaurant), maar wel een leuke extra om het zo te zeggen.

Qua eten: voldoende keuze, goede presentatie en vooral: erg lekker. Porties zijn zeker niet te klein; zelfs de frietjes kregen we niet op. En toch wil je dan een toetje... ;-). Even rustig wachten dus, om het hoofdgerecht wat te laten zakken.... En ook hier geen teleurstelling. Soms heb je bij een restaurant een prima voor- en hoofdgerecht en belooft ook het dessert veel. Als dan blijkt dat de slagroom van dat dessert al bijna vervlogen is (oftewel uit een goedkope spuitbus komt) zodra het dessert je wordt voorgezet, is dat toch een teleurstelling. Bij Railroad Steakhouse hier geen teleurstelling: Perfecte slagroom en ook hier weer: zeker niet te weinig.

Al met al zeker voldoende reden om nog eens terug te komen.