1. Al jarenlang kom ik een paar keer per jaar bij Da Gigi om lekker te eten, omdat ik zelf werkzaam ben als assistent restaurant manager kan ik niet zo vaak uit eten en als ik dan ga wil ik ontspannen en lekker kunnen eten. Ik verkondig bij mijn vrienden en familie altijd dat da Gigi de beste Italiaan van Veenendaal zijn. Helaas is mijn mening gisteren compleet veranderd nadat ik naar mijn mening schandalig behandeld ben tijdens mijn bezoek aan da Gigi. Bij binnenkomst vertelde de serveerster ons dat we zelf een tafel mochten uitkiezen, echter hadden wij specifiek een tafel in de serre gereserveerd. We namen dus plaats aan de enige vierpersoons tafel in de serre. Hier werden we echter snel weggestuurd want ze wilden de tafel gebruiken voor een grotere reservering. Met enige tegenzin hebben wij ons toen tussen twee andere tafels ingewurmd aan een tafel die eigenlijk voor 3 personen was. Het duurde vervolgens 10 minuten voordat de serveerster terugkwam en ik vroeg haar om mijn favoriete Chardonnay, maar die bleek er niet meer te zijn. Ze hadden nog maar 1 witte wijn op glas maar ze wist niet welke wijn dit was dus bestelde ik maar water. De kaart kwam en ik bestelde mijn favoriete pizza met Parmaham met als extra topping rucola sla, deze bestel ik al jaren. Toen de pizza kwam bleek de ham er echter rauw en koud op te zitten en ik herinnerde mij dat deze altijd meegebakken was. Vriendelijk vroeg ik de serveerster of het misschien mogelijk was om dit nog even mee te bakken daar ik het zo niet lust. Ik gaf aan niet te willen discussieren maar dat ik dacht dat de pizza voorheen anders geserveerd werd. Zij beweerde in mijn gezicht dat dit niet waar was en dat ik dit immers zelf besteld had.. ze leek niet welwillend mij tegemoet te komen maar nam de pizza na aandringen van mij toch mee. Ook de pizza van mijn tafelgenoot was niet compleet en ging ook mee, vervolgens werden wij volledig in het ongewisse gelaten terwijl de andere tafelgenoten maar vast begonnen te eten. Toen mijn pizza terugkwam had de chef hem met rucola en al de oven ingeschoven. Ik kon er niet bij dat er geen moeite genomen was om even die paar blaadjes sla eraf te halen en na opwarmen weer op te doen, ik riep dan dus ook de eigenaresse om mijn ongenoegen mee te delen. Echter wilde zij ook graag met mij discussieren over hoe de pizza hoort en leek niet te begrijpen waarom ik ondertussen mijn eetlust verloren was. Ik besloot een naturel foccaccia te nemen zodat ik wat kon eten en deze werd zonder verdere excuus voor mij gebracht. De begrippen gast is koning en niks is teveel zijn in dit restaurant niet bekend. De pizza parma heb ik uiteraard niet hoeven betalen, maar het dessert zijn we gezellig ergens anders gaan eten.

3,4