1. M. 388 punten

Gisteren voor het eerst een high wine gedaan bij NielZ. Toen we binnenkwamen was de tafel al mooi gedekt en stond alles klaar. Het concept van een high wine werd uitgelegd en we konden onze drankjes kiezen en kregen eerst een mandje stokbrood met knoflooksaus. Daarna zouden de koude hapjes komen, maar daar moesten we erg lang op wachten. Ik had het idee dat ze ons een beetje vergeten waren en hebben dus zelf maar om een volgend drankje en de koude hapjes gevraagd. Deze waren heerlijk! Daarna werd er wel gekeken wanneer de warme hapjes konden worden geserveerd en hier hoefden we ook niet lang op te wachten. Ook de warme hapjes waren heerlijk en alles was ruim voldoende. Eet niet teveel van te voren, want dit voldoet als een gewone avondmaaltijd. Goede kwaliteit en het personeel was vriendelijk als altijd, we hebben een top avond gehad!

Vorige recensies van M.

• Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Nielz! Service was top, zoals altijd. Voorgerecht (gemarineerde biet) was heerlijk, en precies genoeg. Niet te veel waardoor je bij het hoofdgerecht al vol zit, maar ook zeker niet te weinig. Hoofdgerecht (kip in ketjap saus) was ook weer heerlijk, neem dit gerecht altijd en het valt nooit tegen.

Desbetreffende jongen die ons hielp die avond was ook zeer vriendelijk. Vroeg of we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht en kwam na 20 minuten terug om te vragen of het geserveerd kon worden.
    Als het eten door een collega werd geserveerd kwam hij nog even langs om ons eet smakelijk te wensen.
    Vond dit zeer attent. Hoefden nooit lang te wachten op ons eten of drinken.

Kom al jaren bij Nielz voor zowel lunch, een drankje of diner en valt nooit tegen.
    Top tent, top eten, top service!