1. Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige Spaanse restaurant. Deze keer niet gekozen voor de tapas maar voor de mixed grill met voorgerecht.
    De bruchettas vooraf waren wat aan de harde kant, maar de combinaties waren heerlijk. Ook het brood met olijven en diverse tapenades waren zeer goed.
    Het hoofdgerecht, de mixed grill, was heerlijk gegrild met de bekende Sol grillsmaak. Alleen de lamskoteletjes misten wat kruiding. De bief daarentegen was werkelijk top.

Kortom een goede keuze voor een lekker avondje tafelen.
    En voor ons zeker niet voor het laatst.

Vorige recensies van Dave

• Dave

We hebben hier heerlijk gegeten gebruik makende van de tapas. Voldoende keuze en de gerechten zijn heerlijk, wat vooral te danken is aan de typische smaak van de Jospergrill.

Bediening was vriendelijk en vlot. De inrichting is lekker Spaans en knus. Het werd in de loop van de avond drukker en dan kan de beperkte ruimte een nadeel worden. Maar eigenlijk hoort deze gezellige drukte wel bij een Spaans georienteerd restaurant. Wel veel trappen dus minder geschikt voor mindervaliden.

De prijs incl. drank vonden wij gemiddeld en het zeker waard.

Kortom, we waren positief verrast en zullen hier zeker terugkomen.