1. Vorige week voor de eerste en tevens de laatste keer wezen eten bij Danas. Bij binnenkomst naar een gezellig tafeltje gebracht door een vriendelijke serveerster. Daarna meteen de kaart gekregen en een drankje besteld dat ook vrijwel meteen werd uitgeserveerd.
    Bij het opnemen van onze keuze bleek mijn gekozen voorgerecht helaas niet op voorraad te zijn, daarom maar geswitched naar original nacho's. Dat was aanfluiting nummer 1. Echt gewoon smakeloos en flauw van smaak, het voorgerecht van mijn vriend (smokeywings ) was1 erg droog.
    Hoofdgerecht spareribs hot & spicy en enchiladas. Spareribs waren ook al smakeloos en voor de prijs gewoon veel te weinig. De bijgeleverde frietjes waren knoephard en de coleslaw salade was gewoon bezeikte boel. Een kommetje met ijsbergsla en daarboven op een kruimeltje coleslaw salade. Enchiladas waren week en hadden een overheersende smaak van tomatenketchup??
    Enige lichtpunt van de avond was het dessert, dat volgens mij wel met liefde door onze serveerster werd bereid. 70 euro lichter en met een slecht gevoel naar huis. Sorry, voor ons geen Danas meer 😩