Op dit adres zit nu: Brasserie het Theater

1. pris 38 punten

Bar slecht! Ronduit schandalig, hebben gisteren ons willen laten verwennen maar wat een teleurstelling! Het ( zalige brood) werd geserveerd met kruidenboter die duidelijk niet huisbereid was, gepureerde zontomaatjes als tapenade en een ander duister sausje uit een potje ( was hier aioli bedoeld?). Verder de schotel voor 2 personen besteld met een volkomen doorgeslagen stukje varkenshaas, 2 stukjes verpieterde speklap, spareribs die duidelijk te lang in de steamer waren verbleven om het maar niet te hebben over de 2 mini biefstukjes, ook veel te gaar. Welke inspiratie van de chef(?) tot de combinatie van de salade heeft geleid is mij een raadsel. Een beetje slecht gesneden ijsbergsla met een druif, aardbei gekookt ei? En radijs. De gebakken (?) aardappelen, waren dus een klomp ( ja echt, zat als 1 klomp aan elkaar vast) gefrituurde ranzigheid! Na dit geretouneerd te hebben naar de keuken, werd mij ook nog gevraagd waarom.
    Verwachtte echt geen haute cuisine maar dit was voor de nobele prijs van 55, 60 om je rot te schamen!
    De bediening was erg vriendelijk maar ook hier waarom moet je er om vragen of alsjeblieft de tafel waar je aan eet (en die duidelijk vies was) mag worden afgenomen? Mij zie je hier dus echt nooit meer terug.

En o ja leuk idee om de rekening te presenteren in een aardewerken pot, maar maak ze de volgende keer ff schoon voordat je er pepermuntjes in gooit!

1,7