1. J.Peeters

Vandaag 10 Januari 2017 met het hele gezin in Kerkrade wezen eten. Mijn verjaardag nota bene. Bediening opdringerig. Kaart een aanfluiting. Tafels vies. Olijfolie flesje naast de menukaarten echt "vettig en vies". Eten werd net niet op tafel gegooid !!! Heel erg onprofessioneel personeel, niet vriendelijk, niet klantgericht, niet prettig. Eten: 2 pizza's 3 x verschillende pasta, alles melig en zeer flauw en eigenlijk geen smaak. Pizza's heel erg groot en zompig nat in het middeldeel. Bodem klef en zacht, toppings smaakloos en flets. Ons werd gevraagd of het gesmaakt had?' nou nee dus was ons antwoord, verbazing van de bediening?' nog meer verbazing bij ons. Discounter meuk die opgewarmd was is mijn oordeel. Een leidinggevende zou bij ons komen, duurde zeker 10 minuten, toen kwam een van de dames die er de hele tijd al rondliep verhaal halen aan onze tafel. Met keurige termen verteld wat er mis was, mening werd absoluut niet gedeeld door haar??? Wij hadden het eten terug moeten sturen, kon nog steeds want het overgrote deel stond nog op tafel, daar werd echter niet op gereageerd. Een kop koffie werd ons aangeboden??? Dioe drink ik dan ook liever thuis uit mijn Nespresso automaat ! Afgerekend en duidelijk gezegd dat dit de eerste en tevens laatste keer was dat wij ons hier zouden verlopen. Werkelijk ver beneden alle peil !!! Wederom is het weer duidelijk - KOST NIKS IS NIKS !!! `De discounter onder de vreetschuren!!!
    SLAPPY ITALY !!! Heel de avond zelfs na het tandenpoetsen en gorgelen nog de vieze smaak van de pasta en het stuk pizza in mijn mond gehad. Wie dit lekker en goed vindt is een Culinaire Barbaar !!!

1,1