1. Lekker eten, maar prijzig, al zou je dat niet zeggen als je het terras bekijkt, bestaande uit simpele rieten stoeltjes (zonder kussentjes). We hebben alleen een hoofdgerecht besteld en dat was maar goed ook, want als we een driegangenmenu hadden genomen, waren we er om 24.00 uur nog niet weg geweest. Op het hoofdgerecht hebben we namelijk al bijna 2 uur (1 uur en 45 minuten) moeten wachten. We waren er om 18.00 uur en om 19.45 uur was daar eindelijk ons hoofdgerecht. Ondertussen waren we uitgehongerd. Er werd ons ook niet een voorafje aangeboden in de vorm van een stokbroodje met kruidenboter of zo, dus het was echt op een houtje bijten daar. We waren niet de enigen die zo lang moesten wachten. Vele mensen klaagden tegen het personeel, maar dat had weinig effect. Sommige mensen liepen gewoon weg (sommigen nog voordat ze de kaart hadden gekregen, omdat ook dat al 10 minuten duurde, anderen zelfs nadat ze hadden besteld). Wij klaagden bij de baas en we kregen de belofte dat we na het eten een kopje koffie aangeboden zouden krijgen. Toen het eten eindelijk kwam verbaasden we ons erover dat er helemaal niets bij werd geserveerd. Op een heel klein bakje sla na dan. Het eten was lekker, maar had wat meer en wat warmer gekund.

We begrijpen niet waarom de service hier zo slecht is en de wachttijden zo lang. Het was niet echt druk. Buiten waren weliswaar alle tafeltjes bezet, maar binnen waren nog heel veel tafeltjes vrij.

Nadat we het eten op hadden hebben we meteen om de rekening gevraagd. Voor het kopje koffie hebben we bedankt. Hier komen we nooit meer!

3,6