Tijdelijk gesloten

1. Koos Marinus

Allereerst werden wij bijzonder hartelijk ontvangen door zowel de gastheer als een personeelslid. Het ontvangst en de gezellige inrichting zorgden ervoor dat we ons direct thuis voelden en ondanks de drukte nam het personeel ruim de tijd om ons te woord te staan.

Nadat we onze drankjes hadden gekregen kregen we een amuse van het huis. Een aspergesoepje met een gerookt zalm spiesje. Lekker!

Ook het menu sprak ons aan. Voor iedereen was er een passend menu dat zowel verrassend was als bijzonder smakelijk. Ook de tijd die het kostte om de gerechten te serveren was precies goed, terwijl wij enige vertraging hadden verwacht door de drukte.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en professioneel. Zij kwamen zo nu en dan even vragen of alles naar wens was en toen we nog wat extra frietjes wilden stonden die binnen twee minuten op tafel. Ook met de gasten van de tafel naast ons die allemaal dachten de leukste thuis te zijn ging één van de personeelsleden op een erg leuke en professionele manier om.

Kortom ik raad dit restaurantje zeker aan! Wij hebben een geweldige avond gehad!