Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Zaterdag 7-1-2017 met 6 personen in dit verrassend leuke restaurant gegeten. Het was even zoeken vanaf de Arnhemseweg, want op deze provinciale weg rij je al gauw iets te hard en dan ben je er voorbij, maar er staat een groen lichtgevend bord met witte letters, dus het lag aan ons.

Het restaurant is gezellig, modern en warm ingericht en we voelden ons er direct thuis. Als familierestaurant doet het zijn naam eer aan. Er zaten gezellige gezinnen met kinderen te eten.

De bediening is vlot, vriendelijk en behulpzaam en vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom. Op tafel staat een modern lampje om de hulp van het personeel in te roepen. Draai je het lampje om dan kleurt het rood en komt er direct iemand aan tafel.

De kaart is leuk, zeer divers en de keuzes zijn ruim voldoende en niet overdadig zodat je geen 'kiespijn' krijgt en moeiijk tot een keuze komt. De opmaak van de gerechten is origineel en verrassend en dat er een creatieve chef aan het werk is wordt snel duidelijk. De presentatie, hoeveelheid en verfijnde smaak is helemaal in balans. Na afloop kwam ook de chef nog even de tafels langs om oprecht te vernemen of alles naar wens was geweest.

Alle lof voor dit geweldige restaurant waar we zeker nog eens vaker zullen komen. Een aanrader!!

Bedankt voor de fijne avond Robin Food!

1. En voor Prijs Kwaliteit ook een 10

2. Dag Rene vW,

Ik heb het cijfer voor prijs/kwaliteit voor je toegevoegd aan de recensie!

Nog een fijne dag verder,
    An
    Redactie Eet.nu