1. Gijsbert

Ik heb het hilletje afgelopen zomer wel eens bezocht.

De bediening is prima, doet z'n best, maar de organisatie is slecht. Weinig personeel, waardoor er ongeduldige gasten ontstaan, geen tijd om de troep van de tafels te ruimen enzovoorts. Volgens mij maakt het personeel ook erg lange dagen aangezien ik ze 's ochtends om 10 uur zag en 's avonds laat nog steeds dezelfde personen. Ja, zo wordt het personeel er ook niet vrolijker op.

Een deel van het terras is leuk opgeknapt, maar het terras aan de voorzijde mag wel een beurt gebruiken. Mooie sterke stoelen bijvoorbeeld, de uitstraling is tot nu toe rommelig en erg oud, hetzelfde geldt voor het interieur.

Het terras misschien ook wel te groot om aan te kunnen door het personeel. Hierdoor ontstaat haast, te weinig aandacht voor de gasten, en andere problemen. Het zou mooi zijn als er minder plek was en meer persoonlijke aandacht, en vooral een verzorgde, opgeknapte uitstraling van het pand en terras.

Eten is prima, menukaart heeft vele variaties, een normale steak of een keer iets anders dan normaal, voor ieder wat wils dus.

Wij komen hier zeker terug.