1. Prima wijn bij Mimma. Maar als je vegetarisch wilt eten is dit restaurant minder geschikt. We bestelden een mix van gefrituurde groenten en appel als voorgerecht. Tijdens het eten van dit gerechtje blijkt dat er kleine gehaktballetjes in deze mix zitten. Dit staat niet genoemd op de menukaart dus het was voor ons als vegetariërs een onaangename verrassing.
    We waren teleurgesteld, omdat er ingrediënten ontbraken in de pasta en de salade waardoor de maaltijd wel erg karig werd. Ik heb aangegeven bij het bedienend personeel dat de maaltijd mij niet echt smaakte omdat een pasta met alleen paddestoelen en Italiaanse kaas erg eenzijdig werkt op de smaakpapillen. De kok bood aan om een nieuw bord pasta te maken met wat meer groente er in, maar dat voelde als mosterd na de maaltijd. De pasta werd ons niet in rekening gebracht, maar ik hoop dat de kok en het bedienend personeel van dit restaurant in het vervolg wat zorgvuldiger omgaan met mensen die geen vlees eten.