1. Het eten is zo schandalig slecht dat de eigenaar van Het Posthuys zich kapot zou moeten schamen om dit een restaurant te noemen!
    Radio of cd kost kennelijk te veel geld. Dat dat er niet vanaf kan werd al gauw duidelijk...
    Carpaccio: uit de vriezer gehaald. Was ijskoud, zat vol met vocht en voorzien van een goedje dat dressing moest voorstellen.
    Kipsaté... de kip zelf ging wel, maar de kip dreef in de satésaus die dun en waterig was.
    Ossenhaas; 2 zielige spiesjes die zeker niet van vandaag waren. Dit vlees dreef werkelijk in een soort water met smaak uit een pakje. Als je dus patat op je bord wilde doen lag je patat in de vloeistof. Heeft niets met saus te maken.
    Appeltaart; zelfs de mensen aan een van de 4 tafels (!) lagen in een deuk toen er 'ping' klonk en de appeltaart uit de magnetron kwam. Dat resulteerde natuurlijk in een grote zachte brij.
    Het bier was ook nog eens lauw!

De serveerster was erg vriendelijk, maar als je niet snapt dat de drank in een restaurant een wezenlijk onderdeel is van je omzet, kun je maar beter wat anders gaan doen.

Natuurlijk mag je niks verwachten van een 3-gangenmenu voor € 13,50, maar serveer het dan ook niet.

Zonde van mijn geld en tijd!

Daarbij: de recensie die ik op hun pagina had geplaatst, is niet geplaatst of direct verwijderd. Klaarblijkelijk vinden ze het zelf ook diep triest.

1. Als u nou eens een vent ben die ook z,n klacht in het restaurant durft te leggen en niet alleen via de internet media.
    Maar het is wel duidelijk geen profiel foto en geen klacht neer gelegd maar we eten wel alles op en zeggen tegen de serveerster dat alles geweldig is.
    Kom een beetje raar over .
    Als ik iets krijg wat niet goed is zeg ik dat gelijk in wat voor eet gelegenheid ik ook ben maar niet achter af.