1. The Tang Dynasty ligt buiten het centrum in een rustige, wat slaperige buurt. Er komen vooral mensen afhalen, maar daar hebben tafelgasten geen last van.Doordat het restaurant er van buiten mooi uit ziet en van binnen smaakvol ingericht is - er zijn bijvoorbeeld stoffen tafelkleedjes en servetten - kun je je er toch echt 'uit' voelen. Ik had er een tafel gereserveerd voor 6 personen en wij werden met een brede glimlach ontvangen. Mevrouw heeft zo de hele tijd laten merken, dat zij blij was met onze komst en zij heeft de hele tijd haar uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken. De gerechten zien er mooi, kleurig uit, smaken goed tot heel goed en zijn alleen wat aan de grote kant. Dat laatste zal door sommige gasten juist gewaardeerd worden, maar kleine eters zouden beter geen loempia als voorgerecht moeten bestellen. Een minpuntje was, dat er weliswaar heerlijke vegetarische gerechten op de kaart staan, maar dat apart daarvan het begrip 'vegetarisch' niet bekend bleek te zijn. In de soep, die vegetarisch want zonder vlees besteld kon worden, zat namelijk kip. Als hoofdgerecht hebben mijn vegetarische nichtje en ik dan weer de Tahoe gegeten, die onder de vegetarische gerechten op de kaart staat en die was heerlijk met zijn knapperige groenten én hij was wel helemaal vegetarisch.
    Omdat wij de enige tafel waren, was het er ook nog lekker rustig en er speelt zachte, Chinese muziek.