1. Met 4 pers geluncht. Voor ons horecamensen een vreselijke ervaring.

Lege 100% rundvleeskroketten en de buitenkant zo hard als een steen (15 min frituur?). Saté met brood waarvan de kip (50gram 9 euro) zo droog was dat het niet te eten was. Ook de kroepoek was niet aanwezig. De carpaccio was doordrenkt met balsamicostroop(!) en ook zonder pijnboompitten wat wel op de kaart stond.

Hier allemaal wat van gezegd, maar alleen de reactie: "dat gebeurd anders nooit. Alle eten is hier goed !!!) Normaal plaatsen wij niet een slechte recencie, maar dit ging echt te ver.

Ons zie je wel in Breda terug, maar niet weer in deze tent. De clubsandwich was redelijk. O ja en bakjes boter hierbij doen die al waren gebruikt???

2,1

1. Geachte heer Miedema,
    Dank voor uw recensie. Ik had van onze collega's al vernomen dat u niet geheel content was over uw lunch. Laat ik beginnen met een excuus. Eten moet lekker zijn, laat ik voorop stellen dat we het daarover absoluut met elkaar eens zijn! Eten maken is echter ook mensenwerk, een onvolkomenheid kan dan altijd voorkomen. Een passende oplossing is dan op zijn plaats. U geeft aan dat u zelf werkzaam bent in de horeca. Toch kiest u ervoor om pas bij vertrek uw ongenoegen kenbaar te maken. Dit op een moment dat wij als bedrijf niets meer kunnen doen om uw ongemak weg te nemen. We hadden graag een ander gerecht voor u klaar willen maken, of een andere compensatie geboden. Deze kans krijgen wij nu niet en dat vind ik jammer. Als toevoeging op uw beoordeling, onze satéstokjes wegen normaliter 90 gram per stuk en wij gebruiken boterpotjes doorgaans éénmalig. Groet, Peter van Belle, Colonie Breda

2. Beste Peter,

Bedankt voor je reactie. Normaal zouden wij ook tijdens het eten er ets van gezegd hebben. Maar wanneer er bij alle vier gerechten er volgens ons wat ontbreekt of niet naar wens is dan weet je dat het een gemiste kans is. En voor een zaak met jullie uitstraling is dat jammer.

Succes verder en vriendelijke groeten.

3. Geachte heer Miedema,
    Dank voor uw reactie. Mocht u Breda nog eens bezoeken in de toekomst dan bent u van harte welkom. Als u vooraf uw komst kenbaar maakt op breda@colonie.nl dan zal ik persoonlijk zorgen voor een perfecte verzorging. Ik hoop dat we van u nog een kansje krijgen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Peter van Belle