in Nijmegen

De Mexicaanse zon in Nijmegen

1. Woensdag 4 januari bij Don Pablo wezen eten.

De uitstraling is precies wat je mag verwachten. Je waant je heus even in Mexico! Niks meer of minder dan ik verwachtte.
    Maar met alleen uitstraling ben je er nog niet. Ik had gekozen voor het onbeperkt tapas eten. Een leuke kaart met bijpassende gerechten. Ruime keuze aan vlees, vis en groenten.

Kwalitatief waren de gerechten best aardig, met een paar uitschieters naar boven en naar beneden. Puur het eten zou het een voldoende zijn.

Nu is er een grote maar. De wachttijden tussen de rondes. De Efteling is er niets bij. Om half zeven zat ik aan tafel, twee uur later was ik bij de 3e ronde. De gemiddelde tijd tussen iedere ronde was zeker een half uur voordat het bestelde op tafel stond (zelfs bij koude gerechten). Iets wat natuurlijk doodzonde is. Voor mij een afknapper. Of dit eenmalig is kan ik niet beoordelen, maar voor mij een 'no go'. Zonde want er zit meer in.