Op dit adres zit nu: Ambrozijn

1. - Unieke locatie
    - Ontvangst niet zo welkom
    - Ondanks reservering geen tafel die voor ons gereserveerd was en ook de keuze voor middenin de ruimte, of naast de wc.
    - Wij konden doorschuiven naar een prima plek.
    - Bij ons duurde het zeker een kwartier voordat we de kaart kregen en drinken konden bestellen.

Het restaurant zat bijna helemaal vol. Het was te druk voor twee serveersters. Het zou goed zijn als er een derde zou zijn voor een gastvrije ontvangst, het aanbieden van de kaart en een drankje en het afruimen van tafels waar de mensen zijn vertrokken. Toen het rustiger werd, kwam de bediening meteen tot zijn recht, vriendelijk en attent. Het voorgerecht, avocado steak, was heerlijk, evenals de chococake. Het hoofdgerecht, een zalmfilet, was droog en weinig smaakvol. Vanwege de stijlvolle locatie en de prijzen van de gerechten zou een witte stoffen servet meer op zijn plek zijn dan de witte snackbarservetjes die er nu lagen.

Nadat ik er geweest ben snap ik de wisselende recensies. Voor mensen bij wie het glas halfvol is, is het een goed restaurant met vriendelijke bediening. Voor mensen met een halfleeg glas zijn er veel te veel verbeterpunten om een leuke avond te hebben.