1. Beste eigenaar c.q. eigenaren en uiteraard alle medewerkers van Eetpark in Beilen.
    Dat bovenstaand wok restaurant ZEKER 1 van ons meest populaire niet ETEN, maar UITETEN gelegenheden is, bewijst genoeg in de onderstaande recensie.

Negatieve beoordelingen welke men in het algemeen bij elke restaurant wel tegenkomt leggen wij voor Wereldkeuken Eetpark Beilen zeker naast ons neer, zie en lees deze dan ook meestal niet onderbouwd.

Steeds blijkt ons weer een fijn op elkaar afgestemd vast team aan te treffen welke zichtbaar en verantwoord bezig zijn, dit duid op een gezonde bedrijfsvoering, wat de cliënt zeker ten goede komt, welke wij dan ook als zodanig weer hebben mogen ervaren.
    Details of uitleg daarover overbodig, onze kennis, zo niet smaak is dan ook niet van een enkel restaurant (o.a. wok ) bezoek, uitbundige zo niet onzinnige dubieuze verhalen over hetgeen aangeboden word c.q. te verkrijgen, waar dan opmerkingen over gemaakt worden, dikwijls zonder men weet wat het inhoud. Doen wij niet aan mee, uiteraard zouden er vakkennis mensen als cliënt langs schuiven, wat niet wegneemt ook hun daar direct doorheen kunnen kijken. Zou een iets aan de orde zijn ,maar wel de o.a. de bakplaat weten te vinden.

Wij tweeën en directe naasten hopen nog regelmatig Eetpark Beilen aan te kunnen doen (genieten en relaxt verblijven in een opvallend aantrekkelijk ambiance).

Mvg.Familie uit Hoogersmilde
    Bezoek 30-12-16