1. 20 jaar geleden gegeten in Minang Kabau en hele goede herinneringen aan overgehouden. Fine-dining toen. In 1998 is dit restaurant afgebrand, echter inmiddels is er eenzelfde gebouw neergezet en daar zit nu Minang Kabau Baru (Baru=nieuw). Maar zo blijkt, dit heeft niks met de vorige eigenaar te maken. En dat merk je aan het eten, aan de sfeer en de bediening. Kindvriendelijk? Er was geen kinderstoel (voor een 2-jarige) aanwezig en ook helemaal niets voor kinderen om zich mee te vermaken. De rijsttafel razendsnel op tafel en dat doet vermoeden dat alles al klaar is en continu in potjes staat te pruttelen. De smaak was wel ok, maar niet bijzonder. De inrichting, tafelindeling en serviesgoed van de rijsttafel (inclusief RVS warmhouders) doen niet onder voor de gemiddelde afhaalchinees. Onze zitplek was in een ongezellig glazen hok op de begane grond, ik meen omdat het restaurant (op de verdieping) een bruiloft gaande was. Bediening nauwelijks gezien. Mijn drankje was al vóór het hoofdgerecht op, maar geen enkele vraag of ik misschien een nieuwe wilde, of de welbekende vraag of alles naar wens is. Na het afrekenen niemand te bekennen en dus zonder enig "bedankt en tot ziens" naar de auto gewandeld. Zeer matig restaurant.