1. Vandaag hier met vrienden geweest om wat te drinken. Sfeer was hier prima, totdat de 'manager' dit kwam verpesten. Een van mijn vriendinnen moest plotseling opstaan omdat er reserveringen binnen kwamen voor het diner en de stoel daarvoor nodig was. De manager pakte de stoel om hem bij de reserveringen van diner neer te zetten en dus moest mijn vriendin maar even blijven staan want 'ze zou zo wel even een kruk komen brengen'. Na een minuut liep mijn vriendin naar haar toe om te vragen of ze een stoel van een andere tafel mocht pakken (want er waren heel veel tafels die nog niet bezet waren, maar wel gereserveerd waren voor later), maar nee dit mocht niet. Ze zou zo wel even een kruk komen brengen. Ze kwam het krukje vervolgens brengen, waarna een vriend van mij aan de manager vertelde dat ze het ook anders zou kunnen oplossen. De reserveringen voor diner gingen duidelijk voor, wij kwamen daarna ooit wel eens een keer aan de beurt. Ik vind het geen stijl dat je een betalende klant laat staan en laat wachten op een plek, terwijl ze ook van tevoren een krukje had komen brengen. Toen mijn vriend de manager vertelde dat ze het ook anders had kunnen zeggen, ging ze ook nog eens in discussie. Ze vond dat we het maar moesten begrijpen en reageerde erg geïrriteerd, waarna een collega haar bij de tafel weg kwam halen. Zo behandel je klanten niet en ik kom hier dan ook zeker nooit meer terug. Erg jammer, want het grand cafe ziet er super gezellig uit en is een leuke plek aan de boulevard. Toen we wilden betalen werd ons verteld dat het 40,85 was. We kregen geen rekening. Toen we om de rekening vroegen, werd deze meteen tevoorschijn getoverd en bleek de rekening 35,85. Waar die extra 5 euro vandaan kwam? Geen idee. Vervolgens in eerste instantie ook nog eens te weinig geld terug gekregen. Het is een tent waar ik nooit meer terug zal komen na zo'n slechte eerste indruk. Zeker een manager zou moeten weten hoe het werkt in een horeca zaak, maar dit wist ze duidelijk niet.

2,1