1. Gisteren op het terras van Alt Arce wat gegeten en gedronken.

Ondanks een slechts voor de helft bezet terras was de toestand chaotisch. Na de drankjes te hebben besteld kwam de bediening met 2 flesjes zonder glazen, oeps.................!

Na enkele minuten werden glazen gebracht (zonder viltjes eronder).

Nadat we om de kaart hadden gevraagd duurde het een hele tijd (het was niet erg druk) voor er iemand kwam vragen of we al iets hadden uitgezocht. Toen dat werd gebracht kregen we brood erbij in plaats van de bestelde frites.

Bij het openen van een kuipje roomboter flink geschrokken, de boter liep er uit alsof het olie was, helemaal gesmolten (niet in de koeling gestaan?). Gelukkig niet over mijn kleding, dit ging maar net goed.

Tenslotte om de rekening gevraagd en de bediening presenteerde ons een rekening van 110 Euro. Geconfronteerd met mijn verbaasde gezicht snapte hij dat er iets niet klopte (we waren met 2 personen) en kwam na enig rekenwerk met het juiste bedrag op de proppen. De fooi hebben we toen maar achterwege gelaten.

Het viel mij verder nog op dat de bediening diverse keren (minimaal 3x) met een bestelling bij de verkeerde tafel stond en niet meer wist waar een en ander afgeleverd moest worden. Ook zag ik gasten die hun soep binnen moesten gaan halen (wordt deze niet aan tafel geserveerd?). Gezien het feit dat de prijzen bij Alt Arce gemiddeld hoger liggen dan bij de overige horeca in Arcen vond ik het zwaar tegevallen. Arcen is een leuk dorp maar Alt Arce?

5,7