1. Wij hebben vandaag in dit eetcafe gegeten en mogen ons wel ervaren restaurant bezoekers noemen. En kunnen na 1 keer wel zeggen dat menig restaurant niet aan dit eetcafé kan tippen.

Wij hadden als voorgerecht soep (tomaten en mosterd soep) en deze smaakte zoals soep moet zijn (en je moest blazen zo heet was de soep, waar vind je dat nog).

Als hoofdgerecht had mijn vrouw een gewone snitzel, nou ja gewoon, hij paste nog net op het bord, omringd met een rijke salade. Ikzelf had een mixed pork wat drie heerlijke stukjes pork met een sausje en enkele spareribs bevatte, voor mij en voor mensen die van spareribs houden weet ik zeker dat dit tot de lekkerste spareribs behoord die er zijn. Het is een eetcafé dus er zat patat en rösti bij, waar ook niks mis mee was. Het eetcafé had een gezellige eet en café uitstraling, en de bediening was/is huiselijk.

Wij zaten vol van het voor en hoofdgerecht, en hebben dus geen nagerecht genomen, maar zagen een tafel naast ons dat daar ook niks mis mee was, dus maar gauw een keer terug om dit zelf te kunnen beoordelen. Wij zeggen Top Eetcafé!!