in Erp

Een uniek Aziatisch All you can eat restaurant

1. Erg laat gereserveerd op tweede kerstdag om 17.00 uur. Aardig maar niet echt vriendelijk door de gastvrouw ontvangen, mooie zaak maar werden in een kleine kamer achter een muur aan een heel klein tafeltje gezet, de overige plaatsen waren gereserveerd.

Het voorgerecht was goed, maar beperkt. De paling was ok, de sushi matig. Warm buffet niet echt warm, alsof het nog warm moest worden. Niet smakelijk, gerechten waren niet vers klaar gemaakt, waarschijnlijk restanten van eerste kerstdag. Voor de bakplaat verse vis in overvloed zelfs tarbot, visje en garnalen laten bakken. Tongetje te lang gegaard, garnalen waren als fiets band niet te eten, kok weet niet hoe het moet. Mijn partner heeft nog slechter gegeten, gerechten waren niet haar keus. Het nagerecht niet geprobeerd, stelde niet veel voor.

Niet geklaagd bij het personeel, die waren echt vriendelijk. Wij hebben koffie gedronken en afgerekend 2x 37,50 euro. Wij gaan hier niet meer terug.

1,5