1. Gisteren 2de kerstdag met 5 personen wezen eten in Venray. Dit was voor ons de eerste keer Gossimijne. Het is er erg hutje mutje en 5 personen aan een 4 persoons tafel zetten geeft ongemak. De enkele soorten van de kaart waren lekker. Friet moest je als een gerecht bestellen en kon niet apart erbij! Kaart is, vinden wij, wat beperkt. Personeel was vriendelijk en deed zijn best. Dessert werd op 1 schaal geserveerd en je moest maar uitzoeken wat je had besteld!
    Tot slot de rekening, die viel tegen! Vooraf waren wij niet, of hadden ons niet in verdiept, geïnformeerd dat het nu € 34,50 per persoon was in plaats van de gebruikelijke € 27,50! Dit terwijl de kaart geen extra bood ten opzichte van een reguliere dag. Nu zijn wij 't Zusje gewend, maar vinden wij dit gezien prijs/kwaliteit toch een stuk minder.