1. Op tweede kerstdag wezen eten. Toen we er zaten, bleek dat er een aangepaste kaart was, waardoor we maar uit 2 dingen konden kiezen. Helaas 2 dingen waar we allebei niet van houden. Het duurde allemaal erg lang voordat we werden geholpen. En als klap op de vuurpijl was het ene toetje al op. Duur avondje eten voor matig eten.

5,3

1. Beste Annemarie,

Jammer om te lezen dat de avond voor jullie niet helemaal naar wens is verlopen. Ik vind het spijtig dat ik dit nu hier moet lezen. Met kerst is het in veel restaurants normaal dat er een speciaal Kerstdiner wordt opgesteld, zo ook bij ons. U kon uit drie hoofdgerechten kiezen, maar als u op de avond had aangegeven dat u graag een ander gerecht had willen hebben, dan had ik er alles aan gedaan om u die te serveren. Het was inderdaad druk, maar wij hebben enorm ons best gedaan om u en alle andere zo snel mogelijk te bedienen. Ik had dit graag van u op de avond zelf gehoord, dan had ik nog iets voor u kunnen betekenen. Ik vind het jammer dit nu hier lees en dus niets meer aan de situatie kan doen. Desalniettemin hoop ik u graag nog eens te kunnen verwelkomen zodat u hopelijk uw mening over ons bijstelt. Mocht u dit willen, dan wil ik met u wel een leuke regeling treffen.

Met vriendelijke groet,

Ruben Strating