Let op! Inmiddels is op dit adres een nieuwe zaak gevestigd die eveneens Senza Nome. Klik hieronder om de nieuwe zaak te bekijken

Op dit adres zit nu: Senza Nome

1. Vivian van den Boorn

Vanavond gegeten bij senza nome in maastricht. Verwachtingen waren hoog gespannen, des te meer teleurstellend was ons kerstdiner! Na drie kwartier nog niemand aan onze tafel gezien: geen drankje en geen kaart. Hier dus op een gegeven moment zélf maar om gevraagd. Twee keer moeten vragen om wat olie bij het droge brood dat op tafel stond. Na anderhalf uur en nadat we hadden aangekondigd te willen opstappen éindelijk ons voorgerechtje gekregen. Dat overigens wél erg lekker was. Omdat we toen, nadat we wéér een uur moesten wachten op ons tussengerecht, geklaagd hebben, werd het tempo opgevoerd. Maar dat bleek geen goede zet te zijn, want de zwezerik die vervolgens geserveerd werd was niet gaar en bloederig. Terug gegeven dus, maar wel volledig in rekening gebracht! En hoewel we ter compensatie een drankje kregen aangeboden, werden alle genuttigde drankjes inclusief de koffie ook weer helemaal in rekening gebracht. Meneer Biro en zijn (voor een drukke avond als deze veel te kleine) team leken de zaken helemaal niet onder controle te hebben! Kortom, een avond om snel te vergeten

6,1