1. Anneke Papa

vanavond met mijn broer en zus en aanhang gezellig uit eten geweest naar eetcafé De Molen te Vrouwenparochie. De hele dag niks gegeten, want we dachten mmmm lekker lopend buffet, maar NIET dus. Het eten was goed, maar veeel te weinig. Ze hadden het buffet klaargezet en in drie kwartier was alles leeg gegeten en niet weer aangevuld. We vroegen of dit werd aangevuld, maar kregen NEE als antwoord. Toen wachten op het ijsbuffet (3 kwartier later), onze kant kwam niks, de andere kant daar stond ijsbuffet klaar, MAAR aangezien er 100 man te eten waren, stonden we zowaar buiten in de rij. Wij waren aan de beurt en de schalen waren leeg, ze kwamen bij ons aan tafel voor een ijstaartje te brengen voor 6 personen. MAAR ze kwamen wel 18 x langs voor het drinken. In 1 woord: WAARDELOOS! En alle mensen klaagden erover. Kostte 28 euro voor 2 personen, waarvan 35 euro voor dit kerstmenu. Wij komen hier NEVER NOOIT weer.