Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Mariënburg 59, 6511 PS, Nijmegen

1. Vanavond hier gegeten. Gezien de warmte was het prima buiten zitten. Om het hele terras staan struiken en op de grond ligt een laag zand, wat ondanks de ligging aan de drukke Waalkade een knus en rustig gevoel geeft. Meteen bij het plaatsnemen wordt er een brood op tafel gezet met 2 soorten kruidenboter. En geen standaard stokbroodje maar echt een brood.

Het eten was erg goed, de Ceasarsalade is absoluut iets totaal anders dan je verwacht van een Ceasarsalade, maar wel erg smakelijk en een erg ruime portie.

Vervolgens biefstuk als hoofdgerecht gekozen, dat was echt een ontzettend goed bereid biefstukje, botermals. Erg lekkere saus erbij. Ook hier weer ruime porties.

Helaas ging het bij het toetje even mis, computerprobleem oid, maar na een half uur wachten kregen we alsnog het toetje. Ook dit was weer uitstekend, lekker vers fruit en heerlijk ijs.

Al met al echt een aanrader en ik ga zeker snel weer een keer terug. Een 3 gangenmenu kost slechts 22,50, het brood inclusief. Ruime porties, verse ingrediënten en erg vriendelijke bediening.