1. Wat een tegenvaller. Een drie gangen menu voor € 23,00 p.p. via Social Deal van € 49,00 p.p.
    Wij dachten met een deal, je krijgt korting op een bestaand menu. Helaas dat is hier niet het geval. Ze hebben niet eens een 3 gangen menu voor € 49,00. Wel een 4 gangen menu voor € 29,00. Acties zoals de AH restaurant, Iens deals enz., geeft de gast de mogelijkheid om kennis te maken met een restaurant. Heel fijn. Maar hier worden we belazerd. Een deal is een gelijkwaardig product voor een aantrekkelijke prijs, dat is hier niet het geval. De gerechten worden aangepast in hoeveelheid. Prijs/kwaliteit is hier ver te zoeken.
    De bediening gaat niet om met gasten maar met klanten. Gastvrijheid is ver te zoeken. De dames communiceren niet met gasten, alleen “wilt u nog iets drinken, heeft het gesmaakt” verder niets. Er werd geen wijnkaart aangeboden, niet gevraagd of we misschien water wilden. De wijnen werden achter ingeschonken, niet aan tafel. We moesten het maar geloven. De amuse met breekbrood was 1 stukje brood p.p. Wijnen voor € 5,00 per glas is hier veel te hoog. Jammer van deze ervaring.