Op dit adres zit nu: Thai Streetfood

1. S.K. 775 punten

Op zondag 20 juni hier voor de 2e keer wezen eten. Bij binnenkomst zat de zaak bomvol, maar gelukkig was er nog een tafeltje voor twee. Je merkte wel dat het iets te veel van het goede was voor het personeel.

Zo stonden onze hoofdgerechten eerst bij de buren op tafel en was men dus onze voorgerechten 2x Satay Moo (varkenshaassaté) vergeten. Duizenmaal excuses en een gratis glaasje wijn en cola. De bestelde hoofdgerechten Penang Neua (stukjes rundvlees in zoete Penang curry met kokosmelk en citroenblad) € 15,50 en Kheng Massaman Neua (stukjes rundvlees in Massaman curry, kokosmelk, pinda's en aardappelen) voor ook € 15,50 waren echter heerlijk. Als bijgerecht nog gebakken rijst met groenten erbij (we kregen er 2 maar er was er 1 besteld) en smullen maar.

Bij het afrekenen klopte echter de rekening niet. Men had alleen de hoofdgerechten en 2x gebakken rijst gerekend en waren de drankjes dus helemaal vergeten. Dit natuurlijk netjes gezegd en nogmaals duizendmaal excuses.

We hebben heerlijk gegeten en de foutjes zien we graag door de vingers. Men is zo beleefd en daar kunnen anderen nog wat van leren. Echt gezellig is de inrichting niet, maar met zulk vriendelijk personeel maakt dat niets uit.