1. D.Schuijren

Samen met dochter op woensdagavond 21-12 -2016 gegeten. Omdat ik maar kleine hoeveelheden kan eten vroeg ik aan de serveerster of ik een kleinere portie kon bestellen. Ze ging met haar baas overleggen, en spontaan vertelde ze, ja dat gaat! De tomatensoep, (die erg waterig en smakeloos was) kreeg ik keurig een halve gevulde soepkop. De Schnitzel, frietjes en salade werden ook in een kleine portie geserveerd. Het toetje leek dezelfde hoeveelheid te hebben als die van mijn dochter(?). Bij het afrekenen zag ik dat ik voor mijn halve porties de volle "mep" heb moeten betalen. Toen ik de serveerster erop aan sprak, zei ze: Mijn baas vond de halve porties goed, maar u moet gewoon betalen voor een vol bord.
    Ik ben zeer teleurgesteld over de gang van zaken bij Eetcafe "Museumzicht''. Toen we het eetcafe verlieten riep de serveester ons nog de volgende woorden toe: Tot ziens, waarop ik antwoorde: Dat dacht ik toch niet!!

1,8

1. Jammer dat u dit zo ervaren heeft.
    Over de soep hebben we verder geen klachten gehad.
    Onze menu's zijn zo scherp geprijsd dat we niet nog eens €5,- korting kunnen geven waar u om vroeg.