1. Fam. Jager

Gisteren ben ik samen met onze meiden voor het eerst bij de Landerije gaan eten. Wij waren alleen en later op de avond kwam nog een stel binnen. De sfeer was goed, lekker muziekje op de achtergrond en gezellige, vriendelijke gastvrouw.
    Wat was het een tijd geleden, dat we zo overheerlijk culinair gegeten hebben zeg! De amuse was verrukkelijk en leuk opgediend. En vooral de Pompoensoep met Gamba's vond ik heerlijk. Het eten wordt op hete borden opgediend en daarnaast ook mooi gepresenteerd. Onze jongste dochter van 12 jaar oud had een kindermenu, waar een verrassingstoetje bij zat. Omdat ze te oud voor het verrassingstoetje was, werd er een alternatief bedacht. Ze mocht in de keuken staan, om zelf een toetje klaar te maken. Dat vond ze geweldig. En ze heeft gesmuld. Erg leuk en fijn dus dat het rustig was.
    Samengevat waren we zeer tevreden. Wat mij betreft een Michelinster verdiend. Neem wel een dikke portemonnee mee, maar het is écht wel de moeite waard.