Op dit adres zit nu: ArabYana

1. Hier gisteravond even wat gaan eten met een vriend. Hij had een pizza salami en ik een sparerib schotel. De pizza heb ik ook geproefd, deze smaakte prima en zag er ook prima en netjes uit. De sparerib schotel was ook erg lekker, er hing genoeg (erg lekker) vlees aan de spareribs, de friet erbij was erg lekker en zelfs de groente vond ik prima.

De sfeer is beter dan veel kleine dönerzaakjes, pizzeria's e.d., het heeft een wat open uitstraling. Hoewel beter dan veel vergelijkbare zaken vind ik het echter niet een zaak waar je moet gaan eten voor de sfeer. Het kan nog wel wat meer aangekleed, maar ik denk niet dat dat te verwachten is bij dit soort zaak.

De service was prima, het personeel was op zich vriendelijk en werkte door. Er stond wel een kerel in de zaak (ik denk een externe bezorger) die steeds te dichtbij kwam staan, dat vond ik een beetje irritant. Hij kwam ook een beetje vreemd over. Maar op zich had ik er weinig last van, sommige mensen weten helaas gewoon niet wat een gepaste afstand is.

De prijs vond ik niet te hoog, maar ook niet spectaculair. Persoonlijk kwam ik tot de conclusie dat zowel de pizza als de schotel een euro goedkoper had moeten zijn, maar gezien de kwaliteit bovengemiddeld was zal ik ze dat vergeven.

Conclusie: als ik nog eens een laat hapje wil eten in Roermond zal ik Pizzamax in gedachten houden, we hebben beide genoten van het eten en de sfeer en service waren bovengemiddeld.