1. Mijn advies is: houd het bij een drankje in 't Krekeltje en bestel geen eten, want echt alles gaat mis. We hebben er gisteren geprobeerd een hapje te eten. Het duurde een uur voor de kinderen hun tosti's kregen, en de hamburger en omelet werden geserveerd. Ik kreeg geen eten, mijn bestelling was kwijtgeraakt en ook de bestelde poffertjes kwamen niet. De hamburger was een stuk vlees op een kaal broodje (geen enkel sausje, uitje of wat dan ook), geserveerd met stukken rauwe kool als sla, zonder een dressing. Daarvan hebben we dus niets gegeten. Hoewel de kinderen echt trek hadden, hebben ze de tosti's laten staan - ze waren namelijk verbrand. Bij het afrekenen gaf ik aan dat het wel jammer was dat de tosti's niet goed waren, waarbij de kok in plaats van excuses te maken beweerde dat de tosti's niet verbrand waren, ze waren 'knapperig', op de plaat gebakken. Tsja, dan heb je het echt niet begrepen hoe je met kritiek om moet gaan. We hadden druk geprobeerd de verbrande stukken er af te schrapen en hebben dat dus maar aan de kok laten zien. Voor 7,50 euro per tosti echt niet acceptabel. De bediening (hele jonge meisjes) wisten zich er geen raad mee; eigenlijk vonden ze het ook niet kunnen dat we de rekening gewoon helemaal moesten betalen, maar ze durfden met de kok ernaast niets van de rekening af te trekken. Zo jammer, we hebben in het verleden echt genoten op het terras met een lekker drankje en uitzicht op de loslopende varkentjes. Als we iets willen eten zullen we hier niet meer naar toe gaan.

2,6