1. Onlangs heb ik gebruik gemaakt van de diner actie 2=1. We waren met 4 personen en werden gastvrij ontvangen en begeleid naar een zeer prettig gelegen tafel. Het restaurant bestaat uit verschillende ruimtes voor verschillende gelegenheden, welke goed van elkaar gescheiden kunnen worden middels schuifwanden. De entourage ademt een moderne en gezellige sfeer. De menukaart is prima en geeft een ruime keus aan voor-, hoofd- en nagerechten. Op de kaart stonden diverse wildgerechten waar wij gretig gebruik van hebben gemaakt. Wij hebben genoten van iedere gang. Zeer smakelijke en mooi opgediende gerechten. Is er dan niets negatiefs? Jawel, de keuze aan wijn is beperkt, maar de huiswijnen zijn prima, en de bieren van de tap zijn heerlijk. Een ding was vervelend, namelijk dat het steengrillen in dezelfde ruimte plaatsvindt als de gebruikers van gewone gerechten van de kaart. Zowel de rook als de geur van het steengrillen had een negatief effect op de andere gasten zoals wij. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader.