1. Tegenvaller.
    Hier vanavond gegeten en ondanks de drukte ging dat in eerste instantie goed. Personeel was vriendelijk en wees ons op een langere wachttijd vanwege de drukte. Prima.
    Het eten zelf was niet helemaal bijzonder. De salade smaakte muf en de patat was wat slap.
    Toen bleek dat we vanwege een stroomstoring niet konden pinnen. Ook zouden we moeten wachten zei het personeel totdat het probleem opgelost was omdat ze nu niet in de computer konden controleren of wat wij opgaven ook klopte. Dit voelde heel onplezierig. .. en alsof ze de verantwoordelijkheid voor dit probleem bij ons klanten legden. Alle begrip voor een storing. .dat kan natuurlijk. .maar ook dan verwacht ik een blijk van inzicht in wat dat voor ons als klant betekent. .uiteindelijk zelf maar naar de kassa gelopen op een tip van een andere gast en daar bleek je contant te kunnen betalen toch. ....Na lang gewacht te hebben en eerst flink genegeerd te zijn door een viertal personeelsleden aan de bar/kassa. Toen we 'mochten' betalen kregen we te maken met een zeer stuurse dame..erg onplezierig vond ik de afhandeling. Een gedag zeggen of Dank voor het bezoek oid (iets warms) kon er niet af.

Dat er een storing is. .dat kan ik ze niet kwalijk nemen. .maar hoe ze hiermee omgegaan zijn en het gebrek aan klant vriendelijkheid..dat maakt -tezamen met een matige maaltijd en een bezoek van een aantal jaren eerder waar we genegeerd werden Door het personeel en maar na 45 minuten ergens anders heengegaan zijn- dat het voordeel van de twijfel niet verdiend is. Ik kom hier niet weer. We hebben in Kampen gelukkig genoeg restaurants die hun gasten wel een goede service en belevenis en lekker eten bieden.